25 jaar “Kijken door de ogen van de klant”
25 jaar “Kijken door de ogen van de klant”
Posted by Blog, Nieuwsbericht 0 Comments 15 januari 2021

15 Januari 2021 bestond Het Klantperspectief 25 jaar. Een bewogen maar waardevolle reis voor mij. Ik zou er niets van hebben willen missen en hoop dat er in de toekomst meer mooie dingen voorbij mogen komen. Dank aan Ron Obbens, Monique Snels, Frank Coppers, Ger Haan en Henry Goverde die mij tijdens een deel van deze reis hebben vergezeld of nu nog vergezellen.  Natuurlijk ook dank aan alle klanten: bestuurders, ondernemers, projectmanagers en iedereen die door mij is geïnterviewd. Zonder jullie was dit jubileum niet mogelijk geweest.

Bij een jubileum hoort ook een feestje maar dat kan nu even niet. Trakteren kan echter wel. Het mini e-book “Van leverancier naar partner: 9 tips (+1) om de relatie met uw klant te verbeteren” is herzien. Dit e-book, oorspronkelijk een coproductie van Lessyr en Het Klantperspectief, is onder meer gebaseerd op de informatie verzamelt tijdens talloze klanten-interviews.

Als u geïnteresseerd bent in dit e-book kunt u het downloaden door op deze titel te klikken “Van leverancier naar partner”.

Ik stel het op prijs als je me laat weten wat je van ons mini e-book vindt! Je kunt hiervoor het reactieformulier gebruiken. Bij voorbaat van harte bedankt voor je reactie.

Jan Verdonk

 

Leave a reply

Contact

Het klantperspectief is, als spin-off van verdonk Organisatie-Advies, sinds 2006 een pragmatisch, resultaatgericht adviesburo dat organisaties begeleidt bij het realiseren en vermarkten van innovaties